HİZMETİ ÖNEMSEME
Misafir isteklerine proaktif yaklaşarak ilginizin gerçekciliğini gösterin.
***Misafirleri bilgilendirmede eşsiz bir sıcaklık ve önemseyen bir tavır içerisinde olun.
LANGUAGE / DİL
‘How may I help you?’ - Size nasıl yardımcı olabilirim?
‘Certainly’ - Muhakkak/Kesinlikle
‘Absolutely’ - Tamamen
‘I’d be delighted’ – Zevk duyarım
‘It’s my pleasure’ - Benim için zevkti
‘I’d be happy to..’ - Mutluluk duyarım
‘Please accept my apologies’ – Lütfen özürlerimi kabul edin.
‘Please call me if I can assist further’– Daha fazla yardımcı olabilmem için lütfen beni arayın’
BEHAVIOURS / DAVRANIŞLAR
‘Stop and listen’ – Dur ve dinle
‘Note and record guest preferences’ – Misafir tercihlerini not alıp kayıt tutun.
‘ Introduce yourself’ – Kendinizi tanıtın
‘Escort towards destination’ – Aynı yönde iseniz misafire eşlik edin.
Use complete hand no finger pointing Parmağınızla işaret etmeyin, elinizin tamamını kullanın